bära eller brista

japp nu är det tentadags, sitter och äter frukost i min ensamhet och funderar på om jag ska slå upp boken en sista gång eller skita i det.. det är ju bära eller brista ändå och jag tror inte att det går in något mer innan nio iaf.

skönt är att vi ska skriva tentan på iksu, tänker ta mig en pass direkt efter och få ur mig eventuella aggressioner eller lyckorus :D

igår var vi på kalas, oliver blev superglad för skidglasögonen han fick av oss och hade dom på sig mest hela kvällen.. köpte blixten mc-queen i lego till honom också som vi byggde ihop, eller han byggde ihop. riktigt imponerad över hur duktig han var att läsa beskrivningarna :) vi fick tacopaj till middag och tårta till efterrätt, mums!

annars har det inte hänt speciellt mycket.. jag är grymt trött bara men det ska jag försöka ta igen snart, kanske nästa helg.

nu ska jag fokusera på nåt annat.. håll tummarna idag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Good luck my dear



Puzziz

2012-01-20 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback