spring-trip!

har fått veta att jag har x antal lediga dagar i april vilket gjorde att jag började fundera på en liten tripp någonstans i världen.. så new york, barcelona eller krakow är väl dom första vi tittat på. new york blir för dyrt, barcelona vet jag inte varför vi avslog utan krakow står väl högst på listan för närvarande (iaf för mig).. lite smått uppspelt är jag nog och längtar som en tok till andreas kommer hem så vi kan bestämma nåt.

fram tills dess ska jag göra en virus-scan av min dator, fattar inte riktigt vad som hänt men jag har nog skickat en del konstiga mail inatt verkar det som, hade 40 mail om delivery failure när jag öppnade mailen imorsse. hahaha! hell yes, something is wrong. sen ska jag ta mig en tripp till ersboda och snurra på affärer och handla lite käk. ikväll serveras det lax med potatis och romsås, förhoppningsvis blir det mums!

dags att göra nåt annat än att sitta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback