snaaaart!

.. så kommer andreas hem, ska bli så himla skönt! blir hämtmat från pastahuset och troligtvis fotboll då.. (shit happens)

har varit riktigt duktig idag (tycker jag då).. städat, tvättat, lagat ett par byxor och min jacka, diskat, varit på apoteket, tagit en promenad, haft blixtvisit av therese, skickat nåt viktigt mail och sökt ett jobb. vad mer kan man begära? nu ska jag sträcka ut mig på sängen och ta det lugnt ett tag, det är ett par mil kvar hem för karln så det blir inte middag på ett par timmar till (en annan lär ju svälta innan åtta).

imorgon ska jag ta tag i en massa andra viktiga saker som blivit liggandes under dom senaste veckorna, dags att skärpa till sig för snart är det tenta och snart är ansökningstiderna för sommarjobb över (eller inte snart men min tid springer då iväg).

sen måste man ju planera lite, mycket som ska hinnas med på sidan av jobb och skola :)

nä raklång i sängen var det.. trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Hej Tina! Kul att jag kan glädja någon med min omtenta-filosofi :) Ska t.o.m ta tag i Makrotentan om 1,5 vecka, för varför inte försöka? Det kan ju inte bli värre än ett U ;P



Hoppas allt är bra med dig! Här flyter allt på :)

kram!

Postat av: Mumlan

låter som du kommit upp på banan igen, kul

Puzz min lilla snorgoding

2012-03-01 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback