pust och stön..

ibland känns allt så himla jobbigt och helst när det ska jävlas och folk ska vara jobbiga och inte göra som dom borde göra.. inte vara tillmötesgående och hjälpa till. suck! jaja, shit happens så det är väl bara att säga sanningen och gå vidare.

har varit på iksu i två dagar nu, grymt skönt och helst när man vågar sig dit igen efter att ha varit borta ett tag.. är ju faktiskt precis som vanligt. imorgon ska jag nog pricka in något bra tv-program att se på när jag går dit :)

ikväll bjöd jag mig själv på min mammas tortellini-sås som andreas tycker smakar sisådär, det är som standard när han åker bort.. fläskpannkaka och tortellini. fantastiskt! men i övrigt så är det inte så roligt när han är borta men imorgonkväll kommer han förhoppningsvis hem.. längtar!

nä nu ska jag ta och diska och göra fint här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback