jobbelijobb..

idag fyller hela världen år känns det som, hela facebook sprudlar av människor som tittat ut den 7 februari och det har även mammas åke så grattis till honom (och givetvis alla andra med).. :) igår blev åke rikskändis när han var med i chefen undercover och visade nästippen och hakspetsen, stooort! nu väntar hollywood!

själv så lunkar jag på i vanlig takt.. ska snart springa till bussen för förmiddagsjobb. efteråt blir det eftermiddagsjobb på universitetet. känns som att det är sjukt mycket att göra på den här kursen med och det lär nog aldrig bli bättre igen. tacka vet jag föreläsningar!

men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och borsta taggarna.. hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback