jaha..

då var det kvällen då, dagen har sprungit förbi och jag hann knappt med mina arbetsuppgifter men givetvis gick det bra till slut :)

kom hem strax innan fem och tog bilen till iksu (ja jag vet.. bilen är lite onödig men jag hade bråttom) och gjorde mitt första pass sedan början på februari.. skönt när det var över, precis som vanligt och skönt att känna att man pallar lite igen!

nu sitter jag och tittar på hockey, alldeles ensam.. min käresta har lämnat mig i ett par dagar så nu är det dags att vara riktigt jäkla effektiv kvällstid så man hinner med lite!

nu ska modo spela 5 mot 3 så då kan jag inte skriva mera.. iiih SPÄNNANDE!!! HEJA MODO! (...väldigt effektivt ;)

hoppas ni har en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Ja vi hade fullt upp igår med att gratta Malin. Så det blev en trevlig kväll

Puzz

2012-02-28 @ 08:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback