irri..

LÅT MIG VARA IFREEEEEED! lite så känner jag när jag trycker upptaget och någon fortsätter ringa en miljard gånger till.. hände idag på jobbet och där har jag oftast inte möjlighet att sitta å surra så suck.

då har jag fått ur mig det.

har som sagt jobbat idag och snart ska jag iväg på seminarium, hemma för att kasta fram en fläskfilé till morgondagens middag som ska förberedas ikväll och för att dricka en kopp kaffe och andas lite, skönt att man hann med det iaf.

annars händer inte så mycket (eller mycket händer det men det är samma sak varje dag).. men imorgon är jag ledig och då ska jag göra såna där vettiga saker som jag inte lyckats göra än, förhoppningsvis :) åsså ska jag snurra runt på web-shopar som belöning efter det.. är på jakt efter en tavla till köket och en stooor tavla till vardagsrummet (eller några sammanhängande). några tips?

nä nu måste jag rappa på. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback