...

befinner mig fortfarande i sköna sollefteå och har spenderat natten på sveriges obekvämaste madrass i ett iskallt rum.. är impad över syrrans kompis som lyckats sova där i en hel månad! cred för det! men jag har överlevt och lyckades somna tillslut.

sitter och är lite smått irriterad över vissa människors dumhet. att inte kunna vara tillräckligt socialt kompetent för att svara att man inte är intresserad av en tillställning när man får en förfrågan gör mig vansinnig, det är ju inte så att man söker livslång kontakt utan ett ja eller ett nej.. inte för min egen vinning av någon anledning. menmen skit samma, i det fallet känner man att människan i fråga aldrig lär växa upp. urk.

annars är det full fart, har hunnit med typ alla här hemma förutom dom i kramfors och en långseletös.. men behagar hon att svara idag så hinner jag nog dit med :)

ska ta å göra nåt vettigt under tiden jag har "tråkigt".. och sen ikväll bär det av hem till umeå igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback