wörk!

det är längesen jag klev upp så här tidigt nu, har inte jobbat sedan oktober! men snart bär det iväg ;)

ni vet olles låt som uggla tolkade som går på radio hela tiden? jaa såklart ni vet.. hur som. den går man (jag) ju och nynnar på mest halva dagarna;

"där borta vid Bilen... har jag lagt min far, en anonym urna är allt som finns kvar.... LALALALALA"

men så en kväll i helgen eller om det var i förra veckan så avbröt andreas mig plötsligt i mitt nynnande och frågade vad fan jag sjöng, sjöng du bilen???!!

- eeuuhm ja, jo!
- men han sjunger ju PiRen!

hahahaha, jaja så jag försökte tänka om men fortsatte väl, i smyg, att sjunga bilen eftersom det helt klart låter bättre än piren. när min
glossybox kom så sprang jag ut till bilen och när jag satte mig och skulle köra iväg så spelade rix fm just den låten..

"där borta vid piLen, har jag lagt min far..."

DAAAAAH, vi hade ju haft fel båda två! intalade mig själv att jag minsann skulle påpeka det när jag kom hem men givetvis glömde jag bort det.

.. i förrgår när andreas åkte iväg till en vän så hann han inte mer än sätta sig i bilen förrän dom började spela låten och han upptäckte samma sak varpå det damp ner ett sms i min lur..

""där borta vid pilen" sjunger han :)"

så vad har vi lärt oss den senaste veckan? att trots att man fyllt 25+ så kan man misstolka texter och höra som en kratta!

nu ska jag borsta taggarna och bege mig mot bussen, ha en fiiin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback