schema!

det är fullspäckat nu, det finns typ ingen tid alls till att bara vara tråkiga jag!
 
i måndags så fick jag vara hemma ända fram till klockan ett, men då var det diskmaskinsinstallation och lite annat som skulle fixas innan. hade föreläsning till halv fem och därefter bar det iväg till ett event hos academic work.. hemma var jag först strax innan åtta och då fortsatte diskmaskinsinstallationen.
 
igår vaknade jag tiiiidigt, surfade runt lite och gjorde andra förnödenheter.. leta kurslitteratur och sånt. träff med gruppen vid tio och sedan föreläsning till halv fem. hem en megasnabbis och sedan iväg till .... academic work ... för julmingel (nu för deltidsanställda).. ett pepparkakshus senare tog jag bussen hem, mailade alla som skulle mailas, tog en dusch och hoppade i säng.
 
 
idag är det onsdag (för er som inte visste) och snart bär det iväg till universitetet för ytterligare en träff med brudarna så att vi kommer på något att uppsatsa om. efter det vankas cv-lunch och föreläsning till klockan fem och ikväll blir det middag hos cobben och jossan :)
 
torsdag blir det väl återigen grupparbete och därefter föreläsning till klockan fem.. det är alltså imorgonkväll jag ska göra ALLT jag vill göra här hemma innan helgen (läsa ut kurslitteraturen på 600 sidor).. om inget annat dyker upp.
 
fredag är det groupie, handledning.. därefter är det deloitte-dagen som jag tänkt gå på och vips så var veckan slut!
 
en sak till.. på fredag är det en vecka och tre dagar kvar till jul, tre dagar tills carolin kommer till umeå och 37 dagar kvar tills FEK B är över (förhoppningsvis). sjukt snabbt tiden går!
 
nu är det dags för kläder och tandborstning, wednesday.. here i come!

Kommentarer
Postat av: carolin

Vilket tjusigt pepparkakshus. Fick ni göra det på julminglet?

"på fredag är det en vecka och tre dagar kvar till jul, fem dagar tills carolin kommer till umeå"

Jag kan hålla med om att det är en vecka och tre dagar kvar till jul, men på fredag är det faktiskt bara tre dagar tills jag kommer hem :)

Svar: korrigerat ;)
Tina

2012-12-12 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback