förbud!

här hemma är det strängt förbjudet att som katt befinna sig på ett bord. det sprayas vatten hejvilt åt alla håll när vi kommer på honom men ibland blir man bara full i skratt..
 
boris  tror inte att han syns när han befinner sig exempelvis bakom datorn..
 

.. eller att om han befinner sig i eller ovanpå någonting så räknas det inte som bordet, det kan vara alltifrån brödkorgar, böcker och dukar. den här bilden togs igår, heeeelt oskyldig!
 
 
nu har han fått sig ungefär 100 duschar under en timma.. matte börjar tappa tålamodet. blommorna har för längesedan tappat tålamodet (!) och jag söker febrilt efter förslag till HUR I H-VETE man gör för att en kissemiss ska lyssna på en, utan tjat! det här måste vara värre än kids. men annars är han perfekt vår lilla herre.
 
igår kickades det sista momentet i företagsekonomi b igång, vetenskaplig metod. vi ska nu skriva något uppsatsliknande om något intressant och om lite mer än en timma ska gruppen träffas och komma överens om det. så dagens stora fråga; VAD är intressant och samtidigt lätt att undersöka?
 
förslag mottages tacksamt!
 
ett varmt välkomnande vill jag också ge till vår nya husa, diskmaskinen!
 
 
nu har vi ett problem mindre i vardagen :D
 
men nu ska jag fortsätta snyta mig och läsa lite i vår gigantiska kursbok.. woohoo!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Vilken söööötnos! Självklart räknas det inte om man gömmer sig eller sitter i saker, smart katt! ;) och vad skönt med en diskmaskin, nu kan vi ha många middagar hos er!

Svar: Hehe, jag måste prova det med.. om jag gömmer mig där jag inte får vara så kan det ju inte vara några problem! Frågan är då: var får jag inte vara?Middagar i mängder coming up!
Tina

Postat av: Sara

Vilken liten söting och smart var han också! Har du provat med apelsinskal? De funkar för min mormor med deras katt, ser dock lite roligt ut med apelsinskal överallt :P Lyx med diskmaskinen men den var du välförtjänt av! :)

Svar: Ja visst är han! Nopp, inte apelsinskal men ska absolut prova (hoppas jag inte får en allergisk chock bara,citrus är ju inte min starka sida) tack för tipset! Eller hur, alla borde få en diskmaskin!
Tina

2012-12-11 @ 12:28:22
URL: http://affarskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback