5 december

-13,6 grader ute, ingen pluggmotivation alls och ett starkt sug efter att gå till iksu.. 10.40 bär det iväg med emma, sedan pluggar vi hårt resten av eftermiddagen!

i förrgår var vi i strand och hjälpte till att montera kök, det tände en liten gnista i mig att jag vill göra om nåt.. och vad skulle det vara? här hemma finns det INGA projekt alls! istället får vi väl hoppas att det finns lite kvar att göra där i helgen och att alla är friska så vi kan hjälpa till :)

började fila på en önskelista igår, det är grymt svårt att hitta något i någon vettig prisklass så istället gick jag lös och önskade mig svindyra grejer:

*läsplatta
*kamera
*surfplatta
*nya löpskor

dom två i mitten finns det ett superbra erbjudande på som jag funderar på men äh, 5000 spänn är mycket pengar.. det är hela vägen till NY och tillbaks!

på tal om new york så kan man ju faktiskt skriva in det på önskelistan med.. för både mig och andreas ;)

äh.. 19 dagar kvar till jul, 2 dagar till tenta och 4 dagar till kursstart.. woohoo! dags att läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback