18 december

känns som att det är början på november och att det inte finns en ände på den här kursen.. försöker förstå mig på en rad ord i en bok som skriver halvt på svenska, halvt på grekiska. kan inte sätta egna ord på skiten och då är det ju lätt att ha med det i en uppsats? nope.
 
idag är det tisdag, det innebär att det inte är allt för många dagar kvar tills helg och bara sex dagar kvar till julaftonsmorgon! var är julkänslan? har jagat den sedan början på december men den har inte hunnit infinna sig än, måste nog lyssna på mer julmusik.
 
nu har jag läst alla bloggar som är värda att läsas så här tidigt på morgonen.. det innefattar manshatarens. hon har en julkalender i sin blogg där hon tvingas berätta om nya saker varje dag och eftersom jag inte riktigt känner att jag har tid så kopierade jag inte den idén i år, kanske nästa år? MEN.. igår var det "berätta hur en perfekt dag ser ut för dig".. efter att ha läst det inlägget så börjar jag minnas våra ständiga vinfredagar, för det är precis det hon skriver om (indirekt), idol är utbytt mot diverse filmer men vad gör det.. så låt oss minnas tillsammans bloggvänner!
 
 
det var tider det!
 
nu måste jag nog kasta mig iväg, jag är nästan redan sen.. lyckat! ha en fin dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback