torsdag?

känner mig lite dagvill, men när jag tittar i almanackan så är det iallafall torsdag så jag får väl lita på det.. igår var en rätt så lugn dag, det enda jag gjorde var i princip att diska och ta mig en liten tur till strömpilen. när jag tänker på det idag så är idag en ännu lugnare dag. fick mitt paket från bokus igår med det resterande av kurslitteraturen och en del pockets som jag vill läsa så jag har börjat med en (igår) och tänkte försöka hinna så mycket som möjligt av den innan måndag, den är trots allt över 600 sidor och kurslitteraturen måste ju få gå före sedan. det är steve jobs biografi, jag har nästan börjat komma överens med killen som skrivit boken men jag tycker inte riktigt om hans sätt att skriva. allt blir som en gröt, men den är bra ändå.
 
på universitetet pågår ekonomernas inspark för fullt, hade tänkt titta förbi ängarna idag men det blir nog inte så.. jag är lite för lat helt enkelt. insparken kommer ju vara x antal dagar till och eftersom jag jobbat hela sommaren så ska jag ta mina lat-dagar nu medan jag kan. helgerna brukar ju inte bli lugna!
 
nä nu ska jag fortsätta mig igenom apples historia, har kommit till macintosh födelse och jag måste säga att det här är en riktigt bra bok att läsa precis innan kursstart, kreativiteten lär flöda!
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback