snart på banan..

jag har lusläst manshatarens blogg och spanat på bilder på alla övriga bloggar jag brukar följa, nu är det ju bara min som inte är speciellt uppdaterad då.. saken är väl den att bluetooth-anslutningen mellan min telefon och min dator har börjat jävlats, hade helt klart velat piffa upp mina inlägg med några passande bilder (har ett fåtal nämligen) för att inte tråka ut er med text. bilder är trevligt!

hur som så har jag spenderat dom senaste dagarna på iksu och toppat det med ett par timmar på stan. är lite bitter över gallerix fejk-reklam i gallerians korridor, "halva priset på allt", då förväntar jag mig halva priset på ALLT och inte bara "halva priset på alla kort" som man möts av när man kliver in i självaste butiken. pissed! köpte iaf två kort, fina kort.

annars har jag köpt en kofta och en spets-oversize-tröja.. riktigt nöjd med mina fynd (givetvis till ordinarie pris) och hoppas nu få fingrarna ur och köpa mig en superduperfin kavaj. en blå kavaj, vad tror ni om det?

nu ska jag ta tag i dagens göra..

*dammsuga
*dammtorka
*städa ett par skåp
*vika tvätt
*handla till kvällens middag med brudarna (m. respektive)

iksu är redan avklarat, blev 45 minuter på bandet, en timma igår men pallade inte det idag. benen är mööööra! ljumskar och mage samt delar av rumpan hade nog helst stannat i sängen idag men tji fick dom!

återkommer med bilder och sommarens aktiviteter senare, när jag hittat usb-sladden.

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback