home!

hej kära läsare, ser att ni flitigt fortsatt att göra små besök utan att ha fått något att läsa men det ska det bli ändring på. nu är jag nämligen hemma i umeå igen, hemma med trådlöst internet och fungerande dator.. wiiihooo!

så sommaren blev ju egentligen rent ut sagt skit men det är sånt som händer och måste hända. jag har ju jobbat som städerska på graningebyn hela sommaren och där bodde min farmor, fick ett par härliga morgnar med henne och chansen (som många andra inte får) att träffa henne varje dag.. men samtidigt fick jag vara med ända till slutet, i efterhand känns det skönt att det gick fort och att jag fick vara där. farmor har alltid betytt enormt mycket och även om det inte var exakt den farmor jag minns sedan barnsben så var det ändå samma farmor i det stora hela, en sån där som alltid skulle finnas och alltid blev superduperglad när man kom. den bästa farmorn!



sov gott fina fina du, jag saknar dig!

i och med det har väl inte humöret och orken varit på topp men ändå har det hunnits med en hel del.. lovade pappa för ett par år sedan att jag skulle rensa ur mina prylar en gång för alla så det fick bli en liten loppis nu i sommar.. hade lite mer än vad jag tänkt mig (problem med tekniken här hemma så får bjuda på en loppisbild senare)

alltså, jag hade tänkt skriva mer men tror jag tar mig en tripp till iksu istället (väl behövt efter en vecka med all inclusive på rhodos).. återkommer!


Kommentarer
Postat av: Ann

Vi alla kommer att sakna dig efter denna sommar ...du har varit underbar o gjort ett kanon jobb,,,lycka till med studier o alllt..Bamsr kram från mig Ann med alla andra Ha det så bra...Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback