vad hände?

jag blir lite less, sitter i ovisshet om eventuella föreläsningar.. kommer jag behöva spendera torsdag och fredag på universitetet eller inte? kommer övningstimmarna flyttas? alltså jag tycker inte om ostrukturerade föreläsare, kursansvariga och sånt tjaffs. ursäkta.

har just kommit från en liten promenix i valborgsblåsten, misstänker att det inte kommer att bli någon sol idag bara för att jag var så glad över den igår. men man får vara glad för att det inte regnar iaf, då slipper vi se ut som blöta katter när vi tittar på brasan :)

ikväll kommer några vänner hit och ska grilla, eller många vänner, det kommer bli mys! funderar dock vad man ska marinera fläskfilén i eller om man bara ska rubba den.. stora beslut! annars har jag inga som helst planer idag, funderar på att gå en sväng på stan eller läsa. men jaja, inte så mycket att skriva om. hade iaf en supertrevlig kväll igår!

dags att hitta på nåt. hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback