tisdag..

redan tisdag, snart onsdag och sen är det nästan helg igen! tiden går så himla fort.

dessvärre förlorade ufc matchen igår och jag har tagit reda på att dom minsann är med i superettan.. synd att alla hammarbyare fick jubla i umeå igår.

startade kaffebryggaren idag (vår nya "pärla") och den drog inte igång, jag blir vansinnig på sånt.. vi har haft den i mindre än en vecka och den börjar redan krångla. visst mitt kaffe står här på bordet men det var efter mycket lirkande jag fick den att börja gå. kanske blir en tredje gången gillt? hoppas inte för jag tycker det är jobbigt att ställa om sig hela tiden, kanske är bättre att köra vidare med kaffepannan ändå.. den sviker inte så länge inte spisen ger upp då.

jooo.. om typ 3,5 vecka så bär det av mot sollefteå! det vankas klassåterträff (fyy vad gammal jag börjar bli) och några tjejer i klassen har varit duktiga och dra i hop det alldeles på egen hand så nu slipper vi den där allmänna grejen :D ser verkligen fram emot det här, det finns faktiskt dom jag inte träffat sedan nian.. sjukt!

i övrigt blir det till att fira lilleman som fyllt hela sex (!) år när jag kommer hem, vet inte riktigt vad jag ska köpa men det löser sig.. har mina funderingar på lego, det går alltid hem hos grabbarna. men tänka sig att han fyllt sex, det är alltså sex år sedan jag satte mig i min lilla ford fiesta efter att ha bytt kläder typ 200 gånger vid fem på morgonen för att ta över dom andra barnen och kicka iväg syster på förlossningen.. sex! herregud.

ja nu ska jag släppa det och ta tag i dagens "to do" istället, dags att borsta tänderna och kasta på sig jackan.. blir vinterpäls idag för tydligen ska det börja snöa igen. suck!

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jadu, det var verkligen synd att de förlorade för Hammarbyarna sparade då inte på jublet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback