sooool!

underbart var det att vakna idag till en klarblå himmel och inse att klockan tillåter en promenad innan alla måsten börjar! tänkte ta mig en tripp ner till skattekontoret och lämna deklarationsblanketten så att det blir gjort, blir kanske inte världens längsta promenad men skönt kommer det bli :)

sedan ska jag återigen på ett möte och efter det blir det seminarium, ett steg närmare tentan! på tal om tenta så klarade jag min förra, ett halvt poäng över vg.. haha! man ska ha tur ibland också! det var den där första frågan jag föll på, den som gjorde att jag ville blanka och gå därifrån. menmen det gick ju bra ändå!

nä nu ska jag lulla runt på bloggar innan jag drar på mig motionsoutfiten :)


ps. vågen fungerar, jag har kommit på själva felet med diffen på 5 kg.. vårt köksgolv är liksom lite för "mjukt" så vi får köra i vardagsrummet istället (för vågen får inte stå i våtutrymmen.. suck)

Kommentarer
Postat av: Therése

Allvarligt? Får den inte stå i våtutrymmen? Vad är det för dumt hittepå? Det är som de där bikinisarna som inte tål vatten eller sol :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback