PÅSKLOOOOV!

nu ligger vi raklånga i sängen med påskgodiset mittemellan och laddar inför tacokväll hos några vänner.. kommer bli mys! äntligen påsklov och äntligen ska jag ha tid att läsa ut boken om kungen, efter den blir det hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann (eller vad den nu heter), har jag tur har jag läst ut den innan jag själv fyller hundra. för i övrigt ska ju all kurslitteratur läsas! men nu blir det skönlitterärt för hela slanten, wonderful!

sen vill jag passa på att gratulera min vän manshataren som nu lämnat in sin c-uppsats :) varde vinflaskan.. jag ser dagen jag väntat på komma närmare (för nu är det faktiskt nästan 1,5 år sedan vi korkade upp tillsammans. fy skäms!)

dags att njuuta!

glad påsk på er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback