oh..

dagarna springer iväg, att göra-högen växer och jag sitter här i soffan och slappar.. inte bra! kom just från jobbet och borde väl egentligen förbereda inför nästa seminarium men känner att jag är värd iaf en timmas ledighet :)

har en föreläsning kvar innan "påsklovet" och en seminarieuppgift kvar att förbereda plus fyra timmars jobb, om inte mer.. sedan ska jag bara läsa böcker i 10 dagar, ska bli så skönt! och dessutom åker vi ju till krakow på måndag och det ser jag verkligen fram emot! underbart kommer det bli att komma ifrån umeå ett tag!

men nu ska jag titta på lite hockey, förbereda det där seminariet lite och vänta på att hjärtat kommer hem från skellefteå.. sen soooova!

hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

ujujuj!!!Du kommer att stressa ihjäl dig. Ta en paus då och då så orkar du mera. Var rädd om dig min unge. Elke ju dej

Puzz puzz

2012-04-04 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback