inget fotbollsfan..

alltså jag är väl inget fotbollsfan direkt och jag hade gärna sett ufc's (umeås bästa fotbollslag?) hemma-debutmatch i allsvenskan (eller är det superettan? ja ni ser, jag har noll koll) men istället för att frysa häcken av mig så valde jag att stanna hemma och pyssla på med annat.. andreas kom hem helt uppe i varv efter att ha jobbat över och sprang runt för att göra sig klar och käka och skriva ut biljetter och och och.. jaja han kom iväg tillslut (till hemma-debutmatchen alltså) och lämnade mig kvar här hemma med disken. men innan han drog så hann han med en sak, jo sätta på tv'n på rätt kanal så att jag skulle kunna se matchen där iaf..

nu ligger jag i sängen, nyduschad och i nattlinne.. jag har inte diskat och jag tittar inte på tv'n, dock står matchen på och förhoppningsvis hör jag när det blir mål.. brukar ju jublas en del ;) men jag ska gå på match i sommar (eller nu i vår) bara det är bättre väder och inget annat kommer ivägen..

hur som..

HEJJA HEJJA UFC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback