i wanna be a millionaire

har fastnat i ett evigt "jag vill ha".. hm's shoppingbag är sprängfylld och jag har just lyckats rulta in på x antal fler webbutiker men inte köpt en enda pryl, vill piffa balkongen färdigt.. vill fixa köket. köpa soffa. fixa köksbordet. ha fondvägg i vardagsrummet. and you name it, finns föör mycket jag vill..

men istället funderar jag på att ha loppis i sommar.. har så sjukt mycket grejer jag aldrig mer kommer använda som bara står och dammar hemma hos pappa, och ska jag liks spendera ett par veckor där så kan jag lika gärna gå igenom allt och köra en megadunderloppis med hela mitt förra hem och dom prylar vi inte vill ha kvar här, eller? ett par tusenlappar extra i kassan skadar ju inte heller och vad ska jag med alla prylar till.. har många gånger funderat på tradera men jag vet inte, är det inte mycket jox med att skicka och dona på?

idag sitter jag iaf här hemma och känner mig halvslö efter gårdagens vinpimpling och sushi-maraton, hade en riktigt trevlig kväll både här hemma med manshataren och därefter på origo.


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Fina flickor =)

2012-04-30 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback