ett kärt besök..

.. av solen har umeå haft idag, den börjar dock gå i moln nu men vad gör det. den har ju varit framme heeela långa dagen och jag hann ta mig en liten promenix (utan långkalsonger och tre lager upptill)! så nöjd! kanske kommer den imorgon med, hoppas!

för övrigt har dagen varit lugn, en tripp till ersboda med några vänner som jag plockade upp på vägen.. blev två nya bh-ar (sånt som jag aldrig annars köper) och ett par trekvarts-byxor som jag inte bestämt om jag tycker om eller inte ännu. kanske borde ta en tripp på stan imorgon för att se hela utbudet. men ikväll blir det mys med brudarna, väldigt längesedan sist måste jag säga! har shoppat räkor, aioli, toast och ägg som vi ska smaska på.. blir nog gött!

nä dags att göra nåt annat. hoppas ni haft en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback