det närmar sig..

söndag närmar sig med stormsteg och innan vi sticker ska vi ändå hinna ha en riktig helg, en tredagars helg! underbart :) känns som att det är något jag glömt att göra inför vår lilla tripp men kommer inte på vad det kan vara.. hmm aja, det löser sig nog.

sitter och käkar frukost, som vanligt med andra ord, och är hyffsat glad för att det är plusgrader ute! hoppas bara att det håller i sig och att snön försvinner igen. kom ju sjuuukt mycke i söndags!

nä alltså jag har idétorka på vad jag ska skriva så det kanske är lika bra att jag ger upp för nu och återkommer om det händer något trevligt :)

hoppas ni får en fin skärtorsdag, fick bokningsbekräftelsen på min biljett till blåkulla igår så snart är jag på väg!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Va kul! Det fick jag i morse oxå, då ses vi där då. Undrar hur det blir i år =)



Gammhäxa

2012-04-05 @ 09:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback