välkommen förkylning!

halsen retas och gör ont, snoret ligger och laddar bak i näsan för att inom sinom tid börja rinna.. jag är förkyld! suck.. hade varit toppen att slippa höstförkylningen för en gångs skull men det är väl sånt man får leva med. btw så är sambon också förkyld, OCH har ont i ryggen.. ni kan ju tänka er hur det lät här hemma igår kväll när han kom hem ;)

fick en kommentar på mitt förra inlägg av mamma, tänk om det vore så enkelt ;)

RTS= rese och turistnäringen i Sverige
MP= Miljöpartiet
AP= arbetarpartiet
MRS= fröken
TP= trafikpolis


om jag ska ta dom korrekta översättningarna då..

RTS - teknisk substiutionskvot
MP - Marginalprodukt
AP - Average product
MRS - Marginell substitutionskvot
TP -  Total product

liite annorlunda.. ska snart ta och sätta mig på cykeln för att spendera en dag till på uni innan duggan imorgon, känns toppen! hahahaha.. men vad har man lärt sig av det här då? plugga från dag ett möjligtvis..

gröt, kaffe, borsta tänderna, packa väskan och klä på sig.. hepp hepp!

ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback