svamp-dille!

ja nåt sånt är det nog.. jag och andreas har varit i skogen flera gånger nu för att leta just svamp :) och äntligen har vi börjat hitta, hittade väl nåt kilo förra gången, kanske lite mindre. och igår när vi var ute så hittade vi 1 kg trattkantareller och 400 gram gula.. så himla roligt när det går bra!

helgen sprang hur som iväg och nu är det måndag igen, helg för mig men inte för resten av världen.. i fredags var vi ut på scharinska med några av andreas polare, gick hem rätt tidigt och fick sova ut lite :) i lördags firade vi andreas morbror och spenderade typ hela dagen där.. var riktigt trevligt! och igår blev det svampskogen (och allt som hör där till) och fotboll, höll på att missa fotbollen mitt i all hast men vi fick se en vinst till ufc iaf..

nu ska jag nog ta och göra nåt vettigt.. kan inte sitta här hela dagen! tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Lovar dig, det blir ett begär =) Så himla kul och avkopplande, sen så tar det ju liiite tid att rensa. Men det är såna smällar man får ta.

Kul är det iaf.

Puzz

2011-09-27 @ 09:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback