sömnbrist!

sov som en kratta natten till igår och sov säkert ingenting alls inatt, det här kommer att leda till sömnbrist till slut! suck.

ska snart iväg till uni på föreläsning, som vanligt, och sen blir det nog en sväng på stan.. det har ju rullat in lite pengar på kontot idag så man får väl lov att använda en rabattkupong iaf ;) ikväll kommer det hit lite folk och vi ska grilla (kanske blir sista gången för i år), sjunga lite singstar och sedan gå till en krog där ett av grabbarnas "favoritband" spelar ikväll. kommer säkert bli jättemysigt men just nu är jag inte direkt pepp..

igår var det heldag på universitetet och jag insåg väl än en gång hur mycket tid man kommer att måsta lägga på nationalekonomin, och tydligen blir det inte så himla mycket bättre... tentorna ska dessutom vara asjobbiga :( man blir lite skraj!

nu ska jag dricka kaffet (är väl det som kommer att hålla mig vaken idag) och sen dra mig iväg...

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback