kaos på campus!

då var det återigen kaos på campus, när jag travade in imorsse så var jag i princip själv.. vilket iofs var tur eftersom hela min morgon var felvänd ändå. strax innan tio när jag började gå ut mot lindell-hallen och hörsalarna så började paniken komma krypande, sjuuukt mycke folk! hamnade tillslut där jag skulle vara och sa "ja" när mitt namn ropades upp, sen var det rast.

påbörjade nationalekonomi a nu på eftermiddagen och efter att ha suttit och lyssnat på föreläsaren i en varm och kvav hörsal sprang jag nästan därifrån när han sa att det var över.. gick till biblioteket och lånade hem matte c boken, den lär behövas för inte minns jag derivatan eller exakt allt om räta linjens ekvation nu längre.. men det löser sig, om en vecka är jag nog i fas hoppas ja!

nu väntar jag på min karl, vi ska belöna oss med något gott till middag.. något som tillagas utanför våra väggar och sedan blir det nog en tidig kväll. sjuukt trött!



ps. ursäkta ett rörigt inlägg, men röran i min skalle är desto värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback