fredagsmys!

idag har vi sista föreläsningen på moment 1 i NEK A (nationalekonomi A), det ska bli spännande med tentaplugg.. eller inte! Försökte mig på ett par uppgifter igår och fastnade direkt, med andra ord så behövs nog tentaplugget.. det är faktiskt en intressant kurs men ack så rörig.

men efter föreläsningen händer det grejer, ska på arbetsintervju och efter det ska jag svischa hem på min gula fara för att hämta väskan och åka till älvsbyn med finfina vänner! ska bli så roligt att komma bort en sväng och plugga på annan ort ;)

i älvsbyn väntar storforsen, en rundvandring för att se om man känner igen något från jägarna samt kändisspan - ni vet andreas från idol åkte ju hem till älvsbyn igen! carran sägs veta ett och annat så vi kanske kan ta en paparazzibild av hans hem!

skämt å sido.. nu har jag inte tid med det här. väskan är iaf packad och jag är taggat till tusen på en helg långt upp i norr (tror faktiskt bestämt att det blir så långt jag någonsin varit uppåt, eller kanske samma våglängd - piteå)

hepp hepp! läsa, äta, dricka kaffe! tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback