dagen d!

d står för dugga i det här fallet för om ungefär en och en halv timma så intar jag öp för första gången det här läsåret, och det lär ju inte bli sista ;P

sitter och ska käka frukost och snurrar runt på internet, har liksom tappat tron på internet eftersom det inte finns någonting man kan göra där längre.. vad händer när facebook är borta? jo, alla runt om i världen får sjuhelsikes massa tid över till annat =)

men jo! nu ska ni få skratta lite ;) varje morgon som jag stannar hemma så käkar jag gröt till frukost (har gett upp gröt på skolan eftersom det kräver så himla mycke prylar).. igår morsse gjorde jag gröt, plockade undan och drog iväg till skolan. nu idag när jag ska göra min gröt-tallrik (stavas tallrik verkligen så där? talrik, tallrik.. hmm) så öppnar jag micron för att ställa in tallriken och hittar ... syltburken!! HAHAHAHAHA.. där har den stått ett dygn, tänk om jag inte skulle använt micron överhuvudtaget idag =) så fel de kan bli! jag kallar det för fokus.. iaf på annat än på att göra rätt!

nu ska jag stoppa i mig gröten, dricka mitt kaffe och packa ner en banan i handväskan.. sen off to ålidhood!

hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback