uppe med tuppen..

jo det är dags att vända tillbaks dygnet igen, eller iaf lära sig att inte snooza i tre timmar.. har tack och lov lektion nu två dagar i rad, klockan 8 på morgonen. känns tryggt att ha något man måste gå upp till två dagar innan nästa arbetspass :)

sitter och snurrar på facebook, som vanligt.. ramlade in på en av mina kusiner och förundras över hans söta flickor och hur det kan komma sig att dom börjar bli nästan är lika gamla som jag (för det är så jag minns det, mina kusiner är typ 20.. jag 10)! menmen det är väl bara att bita i det sura äpplet och inse att man börjar bli till åren, jag är ju faktiskt närmare 30 nu och dom 40. tiden går fort!

annars då? pluggelipluggelipluggeliplugg! finns egentligen ingen tid till annat, trots detta så packar vi kartonger och donar på här hemma (läs ligger framför tv'n och myser) i väntan på att det ska bli torsdag så att vi får dra första flyttlasset! wiihoo :D

igår tog jag tillfället i akt (pluggtillfället) och färgade håret.. det var på tiden måste jag säga, och för en gångs skull tror jag inte att jag har fläcktyfus över hela ansiktet. bara nåågra få fläckar, stolt :)

nä nu ska jag ta å fixa lite innan jag ska iväg, matlådan ska packas.. måste leta upp lite frukt och borsta taggarna. heldag på uni väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback