håll tummen!

sitter och äter en macka, med alldeles för stora tuggor.. lite stressad och lite nervös inför dagens utmaning - tenta! håll tummen för mig!

har inte blivit så mycket skrivet den här veckan och det är väl främst pga tentaplugget, har typ bott på universitetet och när jag inte varit där eller nere i någon uppgift så har andreas lyckats fylla år och ha kalas och allt vad det innebär.. med andra ord har det varit full fräs i veckan!

är dessutom gräsänka i helgen, andreas har dragit med grabbarna till finland för att titta på fotboll.. själv ska jag galeja lite har jag tänkt.. sittning imorgon! :D

nä.. det finns helt enkelt ingenting att skriva, nu ska jag fortsätta mata magen så att den står sig ett tag. tentan är nämligen från nio till tre.. sex sjuka timmar!

ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback