thursday!

idag är dagen då jag på riktigt ska sätta igång och plugga, idag ska jag förstå mig på (på riktigt) vad en nätverksexternalitet är.. jag ska lära mig att räkna ut om en person ska gambla eller inte och sen ska jag lära mig att göra en massa andra saker. detta ska INTE ske på hemmaplan, för det funkar helt enkelt inte (eller jo det funkar, men inte lika bra som på skolan)..

jobbade igår, kändes toppen att komma ifrån ett tag och götta in sig i myllret av siffror. jag saknar tiden då jag jobbade, det var så skönt att släppa och gå hem bara.. numera har man en ständig ångest, borde plugga lite till, borde plugga lite till, kanske ska plugga lite? det är väl ungefär det enda som snurrar i min skalle.. men förhoppningsvis kommer dom här åren att rulla förbi som om ingenting har hänt. känns ju bra att man lagt ner lite energi i dom här momenten iaf, det är ju trots allt heltidsstudier.

annars händer inte så mycket, jag försöker bli "fit".. det går inte speciellt bra eftersom jag konstant är sugen på nåt och inte riktigt har tid att hänga på iksu varje kväll. men nästa vecka då jävlar :) jag och andreas har iaf varit ute och gått/sprungit dom fyra senaste dagarna iaf.. känns bra att komma ut lite.

imorgon, eller ikväll, ska jag beställa gardiner till köket.. ska bli så roooligt att sätta upp dom för jag tror att dom är grymt fina! sen ska jag beställa en badrumsmatta, en lila har jag kommit fram till.. blir höstigt och bra :)

nu har klockan hunnit traska sig iväg mot halv nio, man hinner knappt blinka innan den är sju på kvällen så det är väl inte så konstigt. så.. jag lär ju börja gå mot uni nu, må någon övre makt göra att jag lär mig något idag och att min hjärna är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback