planering..?

andreas visade imorsse:

-jag har fikadag på jobbet imorgon...

vi är så olika ibland, hade jag haft fikadag på jobbet (alltså skulle ha tagit med mig fika) så hade fikat legat klart i frysen och väntat på att få följa med.. han är helt tvärtom, det komms på lite väl sent och tack och lov kom det nu på morgonen så man inte ställer in sig på en lugn kväll i soffan eller nåt.

igår kom herrn hem med en stoor kasse från ikea, såå roligt :D numera har vi kuddar på kökssoffan, lagerhyllor på väggen i förrådet (yay jag fick en till hylla i min garderob!), en gardinstång som ska få agera försökskanin och nya galgar till hallen. det tar sig här hemma med andra ord!

hmm..

nä.. ikväll ska bakas och jag tänker köpa glögg :) mums! men först en tripp till universitetet och sen till jobbet.. mycke å göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback