på bordet.nu

ett vanligt köksbord består oftast av en duk och kanske en liten dekoration, vårt köksbord består oftast av min dator, boken economics, lite dekorationer och annat krafs som hamnat där under dagen.. det är en rätt tragisk syn faktiskt.

imorsse kom andreas in och gav mig den dagliga "nu åker jag på jobbet-pussen" (det måste vara bland det bästa man kan få på morgonen.. han har inte missat det en enda dag sedan vi träffades! <3), det som var sämre idag var ju att han åker till östersund och inte kommer hem i eftermiddag. så himla tråkigt!

men istället har jag bestämt mig för att göra några andra saker.

*jag ska äta fläskpannkaka! :D
*ge micron en omgång
*detsamma med kaffebryggaren
*slipa lite på "nästa" stol (så att det blir klart någon gång)
*läsa, läsa, läsa
*iksu eller promenad

så jag har nog min kväll räddad med andra ord, och skulle jag få tråkigt kan jag ju alltid städa garderoben.

men jag börjar med att läsa lite.. as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback