middagsgäster!

igår blev det en hektisk dag, hade föreläsning fram till 12 och därefter grupptimme fram till 15 och sen tog jag en sväng på stan efter att ha fixat och donat lite här hemma.. andreas skulle sluta klockan fyra som vanligt men icke, han fick rädda mig på coop bra precis klockan fem för att sedan ila hem och börja med middagen.. vid sex plingade det på dörren och vips så hade vi fyra middagsgäster, riktigt trevligt!

idag då? jo idag diskar jag.. minst tre gånger! för diskberget (som jag tidigare har kallat disken för) är gigantiskt idag! har redan klarat av omgång ett och fyllt diskstället med glas och kastruller men snart bär det iväg mot uni och föreläsning.

lite avis på sambon idag då han får åka till sundsvall, tänk att få gå någon timma på ikea.. eller en heldag på birsta vore nog bättre! nästa gång kanske jag kan åka med så kan dom dumpa av mig där.. blir ju trots allt bara mellan tio och fyra eller nåt, alldeles lagom :D

nu ska jag nog göra mig klar, läsa ett par rader och packa bananen och anteckningsblocket.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback