måndag.. igen

återigen måndag, återigen dödstrött och har återigen snoozat mig igenom morgonen.. jag är piggare vid fem på morgonen än vid sju så det är ett rent helvete att kliva upp när jag väl måste. menmen uppe är jag iaf, efter närmare en timmas snooz.

igår pyntade vi här hemma, åt good middag och satt i soffan resten av kvällen (när vi inte var i tvättstugan).. så nu är det fint och lite halvjuligt. har inte riktigt bestämt om vi ska sätta upp julgardiner eller inte men i vardagsrunmmet blir det väl något iaf.

annars har det varit någonting varje minut i helgen.. eller ja man har hittat på något varje minut. många timmar har spenderats på stan och många klappar har inhandlats, mina standardklappar är klara så nu kan jag lägga bort den tanken.. har några små andra jag har tänkt fixa också men vi får väl se, inget måste.

i lördags (efter fyra timmars stadsvandring) piffade vi upp oss och åkte till andreas kompisar där vi blev bjuden på en sjudundrans middag.. riktigt smaskigt! tittade på så mycket bättre, sjöng singstar och spelade rock band :) antar att det blir någon slags repris nästa helg fast med lite annat tema, det ser vi fram emot!

nu ska jag leta upp en broderinål (som att leta i en hösäck), dricka upp mitt kaffe och packa mig iväg till uni för föreläsning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback