jobb jobb..

sitter och äter frukost, sjukt trött men imorgon får jag en liten sovmorgon iaf.. idag är min plan att jobba mellan 7 och 12 för att sedan pallra mig till en föreläsning med riksbanken. det må vara hänt men det värsta är att den är på engelska! givetvis förstår jag vad dom säger men det värsta är att föra anteckningar, på svenska, samtidigt som man ska lyssna.. men det är väl en övning det med. får se det som ett prov inför d-kursen (och c?) då allt är på engelska.

annars så har jag målat klart den sista stolen, försökt mig på att sätta dit dynan men blev förbannad då färgen skavde av så jag hoppas att hjärtat har bättre tålamod än mig och kan göra det när han kommer hem. herrn i huset befinner sig nämligen på hotell höga kusten med jobbet och jag är liiite avis. hade gärna besökt den kommunen i ett par dagar, men det är ju skit att man inte hinner med sig. menmen.. en tenta till innan jul sen kanske jag kan ta mig hem :)

jul.. bara en månad och 7 dagar kvar nu, SHIT! jag som brukar vara klar med julklapparna långt i förväg har bara köpt en pytteliten. dags att sätta fart nu!

och dags att sätta fart här hemma med, om 20 minuter måste jag till bussen.. önskar att andreas bil inte vore på verkstaden men jaja, shit happens!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback