daddie-day

jo det är ju farsdag, men min pappa befinner sig 25 mil sydväst om mig så jag tror jag får hoppa över (även denna) farsdag med min pappa. istället ska vi ta och fira andreas pappa med middag så det funkar ju också :)

håller på att måla stolar för fullt samtidigt som jag försöker läsa i den stora tjocka om bnp och
keynes korsmodell. wonderful!

annars har vi mest tagit det "lugnt" i helgen, var och köpte tyg till kökssoffan och stolarna igår, fick en snabbvisit av andreas syster med familj och sedan spenderade vi kvällen i strand hos några vänner; åt pizza, vi flickor tittade på tv och lyssnade till grabbarnas ljudliga tv-spelande och snackade såklart en massa.. riktigt trevligt! hoppas det blir snart igen :)

nu ska jag ta och göra mig klar så att det bara är att åka iväg :)

ha en bra farsdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback