05.10

pigg som en mört, har drömt om hur räntor förändras och hur det påverkade mina köp och krediter.. inte för att jag genomför några större köp och absolut inte har några krediter men det visar ju på vad vi gör i skolan iaf.

men som jag skrev igår, mycket lättare att kliva upp så här tidigt på morgonen i jämförelse med vid sju. men det är ju inte varje dag man ska iväg på jobbet så jag får nog fortsätta kämpa mig upp på morgnarna.

håll i er.. jag var på iksu igår! jag och en vän satt med en uppgift till skolan fram till typ åtta och åkte sedan iväg för att köra lite cross.. var grymt skönt faktiskt och funderar starkt på att ta en sväng ikväll också, synd bara att det är så mycket folk jämt =/ men jag hoppas att folket i umeå är latare på tisdagar än på måndagar! :) hoppas att det kommer att bli lättare att ta sig dit när andreas skaffar kort, fan va vi ska bli vältränade!

nu ska jag googla "skuldutveckling" och "realekonomisk effekt", dricka kaffe och göra mig klar för jobb :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Guuud va du är dttig. Själv ligger jag lågt med mina promisar efter hjärnskakningen, väldigt yrslig och konstig. Men det går förhoppningsvis över. Puzz

2011-11-29 @ 08:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback