stackars läsare..

jag är tyst och tråkig.. vet inte riktigt vad ja ska skriva heller. hmm...

i fredags fyllde sofia år och det skulle ju firas :) jag, carro och frida sa att vi skulle komma förbi med lite tacos, klä oss sommarfint och gå ut en sväng efteråt.. givetvis ljög vi inte men vad sofia inte visste var att sju andra väntade tålmodigt på att också få komma och fira med oss :D blev ett riktigt kalas och vi trodde att hon misstänkt allt men icke, så BINGO!

vid sju dök en homeparty-säljare upp och vi hade en riktigt rolig kväll som avslutades med gratis inträde och dans på corona..

när jag kom hem så hade andreas och hans polare en liten fest med tv-spelet och jag kom då lagomt till fyllekäket :D toppen..

på valborg drog vi till andreas kompisar i strand där vi grillade och tittade på majbrasan, var som att komma utomlands när den kommit igång.. vaaarmt och gosigt :D efter brasan så spelade vi lite plump och hade trevligt..

igår då? vi gjorde inte ett skit, dagens stora händelse var väl att jag dammtorkade bänken i hallen.. och efter det hade vi tråkigt (eller iaf jag..)

nu har jag lika tråkigt igen så jag ska nog ta å baka lite.. har en halv jäst som ligger i kylen som jag nog kan använda till nåt trevligt :)


men hur som.. VÄLKOMMEN SKÖNA MAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback