reklamfilmskapare för en dag!

imorsse landade jag på universitetsområdet runt tio, ett par minuter senare började vi bolla idéer inför måndagens seminarium.. det kommer bli grymt! på ett par timmar hade vi fixat en kamera och två producenter, frida agerade sminkös, jag skripta, sofia var allmänt stöd medan ankan och carro fick vara skådespelare. nu, halv sex är jag hemma.. längesen vi satt så länge med en uppgift men guud så roligt vi har haft :D

det färdiga resultatet kan möjligtvis visas på facebook lite längre fram, vet inte hur man laddar upp det här så någon kanske kan hjälpa till.. men den blev riktigt bra!

hur som så är det bara två seminarier kvar och en jävla massa tentaplugg! nu äre bara å köra..!

imorgon blir det singstar, på lördag blir det att hjälpa till kring aktiviteterna till herrmiddagen och lite party med bästa gänget och söndag blir det nog slapp och lite plugg. snacka om att fylla ut schemat, jag är nämligen gräsänka....

IGEN!!!!

men men den här gången så är han då inte i stockholm eller luleå på jobb, den här gången drog han till norge.. är liiite avis faktiskt men jag tror inte att jag skulle platsa två dagar i en fiskebåt i blåsigt vatten. hoppas han kommer hem välbehållen!

nä, nu ska jag hitta på nåt. antingen blir det en sväng till therése (???) eller en promenix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback