onsdag..

och helt plötsligt den enda dagen det står nåt vettigt på mitt schema.. föreläsningen imorgon är inställd och allt annat är gjort.

så idag blir det föreläsning, troligtvis lite seminariearbete, dammsugning och matlagning.. kanske man ska ge sig in på att svabba golvet också när man liks är igång. men annars blir det trååååååååk! så om nån har något förslag på göra så hör av er ;D

igår grillade vi på ålidhem, det var mysigt men för kallt.. solen låg på där i början men efter någon timme gömde den sig bakom ett hus och kom aldrig mer till vårt bord. efter det drog jag och sara hem till henne och åt kladdkaka.. mums!

har sovit som en kratta inatt men de beror väl på att jag är gräsänka, och då sover man väl bra inatt och skit imorgon natt när karln kommer hem igen ;P samma visa varje gång..

idag har jag hunnit med en morgonpromenad och en dusch så det är nog dags att göra sig klar :)

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback