morgonstund..

vaknade lite halvt när andreas klev upp och när han åkte.. sen somnade jag om och sov till klockan ringde, snoozade utav bara den efter det. till slut kom jag ur sängen, hängde framför datorn en sväng och sen fick det bli en morgonpromenad.. det var underbart skönt (när jag kom hem)!

då var man gräsänka igen då, andreas blir borta tills på torsdagkväll så jag har planerat in grill med ett gäng på ålidhem ikväll.. imorgon kväll vet jag inte riktigt men på torsdag mellan 4 och 7 så är det en föreläsning om finansiering av bostad under studietiden, den ska jag besöka :D

men nu ska jag ta å möblera om lite, fick äntligen iväg dom gamla möblerna igår, tack frida för att du fick punka och ville ha skjuts! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback