kossor!

har inte blivit mycket skrivit i helgen, har mest tagit det lugnt faktiskt.. i fredags tittade vi på tv, hockey kanske det var? käkade ost och kex och bara myste..

och i lördags hände det.. jag fick vara med på ett betessläpp!! så jävla häftigt och jag trodde aldrig att jag skulle säga det här; men faan vad jag ville vara kossa just då!



titta vilka glada kossor! missade den bästa chansen till bra bild, alla kossor sprang som galna rakt emot oss :D hur som så var det superkul! efter det bjöds det på palt hos andreas släkt, riktigt gott!
väl hemma så var tanken att jag skulle hänga med brudarna på rex men fan, jag bangade.. låg i soffan och tittade på "kvällen är din" och tappade mer och mer humör.. lite senare så började ju eurovision så jag sket i allt, gick och köpte en chipspåse och låg i soffan med kärleken istället.

igår då.. vi var iväg och shoppade på sporthuset, hängde upp tavlor, diskade, plockade undan allt tjaffs, rotade i förrådet, kalkade av kaffebryggaren.. ja you name it, vi hann med en hel del :)

på kvällen var det hockey och se där, det gick ju skit! bra gjort att tappa allt i tredje perioden.. typiskt!

jaja shit happens, idag kommer mina kära vänner hem från barcelona och vi välkomnar dem med ett SKITVÄDER som heter duga.. själv ska jag snart cykla upp till universitetet för att göra nån nytta, dags att kirra två seminarier på bara nån timma.. good luck me!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Vad det gällde hockyn, så blev Moffan så förbannat att gick och la sig innan det var slut, sen låg han och retade upp sig på dem så han inte kunde sova, lillgubben.

Puzz

2011-05-17 @ 07:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback