köpa glass

tanken efter lite plugg vara att gå på stan och käka glass, väl på stan så fanns det ingen glass som kändes bra.. alla kulglassar hade fel smak och färg så sara stod där ensam med sin mjukglass (i barnbägare) och åt själv medan jag förtvivlat letade efter suget! jag fann det till sist inne på max, jag ville ha en blizzer med dumlesmak.. går med bestämda steg fram till tjejen bakom disken och säger vad jag vill ha men får till svar:

- vi har ingen glass, inte än på någon timma iaf.

men va i helvete!! jag är väl utan glass då.. nu sitter jag istället här hemma och suktar efter en chokladbit, och inte vilken choklad som helst.. det värsta är att jag inte vet vilken choklad jag vill ha. råkade skicka ett sms till andreas och hoppas att han kommer hem med något gott ;)

nu är det dags att lägga sig till rätta i soffan och hålla tummarna för att det går att streama greys anatomy utan problem.. det lär kännas bättre isf :)

ikväll blir det middag någonstans på stan, wiihoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback