bra rubrik.

jag är förbaskat trött idag, vet inte riktigt vad jag ska göra för att vakna till liv. drömde om att jag och ante hade fått en bebis, som vi inte visste om att vi skulle få.. den var rätt lik honom men jag var livrädd för att visa henne för någon, för tänk om någon skulle tycka att hon var ful..!?

och jag vet varför jag drömmer denna dröm (tror jag), det är nämligen så att mina vänner ibland brukar sitta och skratta åt en "ful" bebis och varje gång säger jag att jag aldrig kommer att våga visa mina barn för dem.. i fredags (under just ämnet ful bebis) fick jag veta att om jag skulle visa dem en ful bebis så skulle dom givetvis inte säga att bebisen var ful till mig utan knipa käft.. alltså det där med barn, i min umgängeskrets, är en mardröm!

nu ska jag snart börja cykla till skolan, vi har lite seminarier att förbereda och ett att genomföra i eftermiddag.. det blir roligt eftersom vi ska få se vad våra klasskamrater skapat för reklam :D

och senare ikväll, runt fem, drar jag iväg med konsultgruppen till bågskytteklubben för lite tävling.. lär bli skitroligt :D

nä dags att halsa kaffet, ta på sig strumpor och borsta tänderna..

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Men jag kommer att älska din bebis =)

Men Herre Gud va ni har hunnit med att göra i helgen, det är väl inte konstigt om du är trött!!!!

Ha en fin dag, puzz

/Mumlan

2011-05-23 @ 09:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback