träningsskor..

seriöst, jag skulle verkligen behöva två par nya träningsskor.. ett par löpskor och ett par promenadskor men jaja, det verkar som att det får vänta.

jag, frida, jenny och andreas drog till sporthuset (intersport) igår och skulle kika på skor till mig å frida.. fick springa på nåt band där dom filmade (jävlar va fult jag springer!!) och efter de blev det till att prova en massa skor. givetvis har jag någon slags inåtlutning på foten vilket gör att jag borde ha nån bättre uppbyggnad på insidan (?) och vips så blev skorna 800 dyrare.. SUCK!

så om jag nu ska ha nya skor så får jag räkna med 1600 på löpskor, minst 800 på promenadskor.. hmm 2400? och varifrån får man dom...? tell me!

nu ska göra mig klar för en dag på universitetet.. det blir toppen!



ps. har för mig att jag läste att sverige har dom dyraste träningsskorna, man borde nog åka utomlands helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Du fyller ju snart år, då kan du önska dig money till skor, eller hur

Ha en fin torsdá

Puzz/Mumlan

2011-03-03 @ 07:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback