tack!

tack mina fina vänner för igår (än har det inte kommit några klagomål på sången från grannarna)! snusdosan smakar bra och vinet kanske jag får smaka på i helgen, who knows.. :)

det bjöds på fika, andreas ställdes inför 8 tjejer och ankans tjatter i rått format och det dracks mängder med kaffe..! en fin och lugn kväll, precis som jag ville ha det. det var ju trots allt mitt i veckan..

men imorsse då.. andreas kikade in i badrummet när jag borstade tänderna och sa; godmorgon gamling! hahaha.. inte fan känner jag mig äldre än i förrgår heller? efter det skjutsade jag honom till jobbet och nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli halv tio eller nåt.. ska iväg på intervju nummer två. bara att hålla tummarna nu! :)

lite kaffe och greys anatomy på det här så..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback